Правила та терміни

ПРАВИЛА ОСУЩЕСТВЛЕНІЯ ГАРАНТІЙНОЇ ПОДДЕРЖКИ КОМПАНІІ “PC.LVIV.UA”
Термін гарантії, представлення нашого компанію, вказівка ​​для кожної категорії товарів індивідуально.
 
 
Відповідно до гарантійним зобов’язанням, сервісний центр (СЦ) компанії “PC.lviv.ua” зобов’язаний прийняти та забезпечити тестування підлежного гарантійного обслуговування товару. Якщо випробування покаже, що товар не виправлено за виробником, СЦ зобов'язаний забезпечити необхідний ремонт товару і його клієнт (він доставить клієнту) в робочому режимі. Якщо товар неремонтопригоден, СЦ зобов’язує замінити товар на такому ж робочому.
Гарантійні умови:
1. Виділяючи, поставляємо безпосередньо покупку, про що свідчать відповідні документи (товарний чек або гарантійна пломба).
2. Только якщо термін гарантії ще не істек.
3. На підрозділи відсутствують наступні переклейки, перепайки, постороннє співробітництво.
4. Виділяємо ексклюатировано за призначенням і задовольняємо рекомендації по експлуатації.
5. Гарантійне обслуговування необслуговуваного товару виробляється лише на територіальному сервісному центрі. Доставка в СЦ і навпаки здійснює сили клієнтів. Компанія компенсує розповсюдження клієнтів за відправним товаром підлежного гарантійного обміну або водіння в сервісний центр і навпаки, в тому випадку, якщо помилка була допущена до співпраці співробітників компаній.
6. Компанія “PC.lviv.ua” зобов’язана безкоштовно відремонтувати елемент нерегулярного обладнання без утилізації виробничих експлуатаційних характеристик. Під час гарантійного обслуговування визначено ступінь складності, що не виправлена ​​і може скласти від 1 до 14 календарних днів з поточними параметрами пристрою в СЦ.
7. Виконавці ні за якіми умовами не задають відповідність для того, щоб якось або послухати причину, що викликає клієнтів, невірно виправляючи продане обладнання, включаючи все без перевірки, що займаються попитом, переглядаючи робочі місця діяльності.
8. Якщо виробник передбачив ремонт ремонту виробів або заміни на таке, що відремонтоване, то після виконання ремонта виробляється або зреагує на відокремлене виробництво, або замінить його на таке, що є ремонтированним, а гарантія на таке виділення є залишковою.
9. Приналежність виробів до гарантійного обслуговування визначається інженером СЦ після надання його в СЦ і при більш детальному осмотрі.
10. Якщо в результатах перевірки перевіряється наявність справжнього виробу на гарантованому обслуговуванні виробів, що заявляється продукт не є невиправленим, і виходить за результатами неправильної експлуатації виробів, щоб СЦ вимагав необхідності від покупців возити замовлення на тестування такого обладнання.
11. При відсутності повної комплектації виробів взаєморозробництво буде вироблятися з-за 50-70% від продажу вартості товару на момент взаємодії.
12. При невозможности виконати ремонт сданного пристрою, виробляється компенсація денежних середніх служб на поточному балансі клієнта або же на його банковському рахунку з розробленої продажної вартості (вартість на даний момент продажу) даного пристрою.
13. На групи: «термопрокладки», «трафарети», «розбірні матеріали», «роз’єми», «петлі», «корпусні деталі», «кабелі питанія постійного струму», «сетеві кабельні питання», «мікросхеми» гарантуються нерозподіляється. Товари з даними групи продаються без гарантій!
16. Гарантія на полному відсутності пікселів представлена ​​на всіх матрицях строком на 14 днів з моменту відгрузки товару.
 
Нарушення условної гарантії:
PC.lviv.ua не встановлює гарантійних зобов'язань та не виробляє безкоштовно сервісне обслуговування виробів у наступних випадках:
- наявні будь-які механічні механічні пошкодження виробів (включаючи те, що явно не можна повлечь появу неісправности);
- наявні сліди воздействия жидкостей на подекуди, слідів окисленія елементів або дорожек, слідів несанкціонованого взаємодії, мешканців або слідів їх присутності;
- наявність термічних пошкоджень виробів, його електричних цепей, загальних мікросхем, останніх "горячого" підключення;
- відсутність окремих компонентів, деталей, елементів креплень, представлених неотъемлемыми приватними виробами;
- відмови від пошкодження або пошкодження вироблених марок (назва моделей, серійного номера, гарантійних стикерів, номерів партії тощо);
- пошкодження, вивільнене стихії (дождь, сніг, моління, пожар і т. д.), битові фактори (підвищена власність, запалення, агресивна окружність у середу та ін.);
- зовнішні правила транспортування, погрузки / розгрузки та встановлення обладнання;
- попитки ремонта або розкриття виробів окремо або третьіми особами;
- несанкціонованої модифікації;
- пошкоджені, вивірені використані нестандартні (неоригінальні) запчастини та / або поширені матеріали, чистячих середств;
- наявність царапіна, сколів, змія на корпусах, які можуть бути встановлені як механічні травми;
 
Условия возврата товаров
Компанія PC.lviv.ua попереджає про те, щоб повернути товар у течії 14 календарних днів за день відгрузки та складання компаній. При необхідності возити необхідний запас товару безпосередньо в офісі